Outsourcing usług IT Maj, 2017

Rozwój infrastruktury informatycznej w Laboratorium Psychoedukacji

KOMPLUS rozpoczął współpracę z Laboratorium Psychoedukacji w ramach, której wdrażamy rozwiązania zaawansowanego backupu danych oraz zdalnego dostępu do systemów, wykonujemy działania administracyjno-profilaktyczne, wspieramy użytkowników w codziennej pracy.

Laboratorium Psychoedukacji powstało w roku 1978 jako niepubliczny ośrodek zajmujący się psychoterapią, treningami, szkoleniami i pomocą psychologiczną.

Digitalizacja dokumentów Maj, 2017

Oprogramowanie i sprzęt do digitalizacji dokumentów.

KOMPLUS wprowadził do oferty rozwiązania do digitalizacji dokumentów, składające się z oprogramowania DMS (Document Management System)oraz skanerów firm Kodak i Brother, skanujących nawet do 70 stron w czasie 1 minuty.

Wszystkie dokumenty mogą trafiać do systemu DMS, pozwalającego na ucyfrowienie wszelkich form dokumentów powstających w firmach.

Rozwiązania Talend Kwiecień, 2017

Analiza i przetwarzanie danych z różnych systemów

Jeżeli szukacie Państwo porządnego narzędzia, aby sprostać najbardziej wyszukanym wymaganiom raportowania i analizowania danych w swojej firmie, to rozwiązanie Talend jest do tego odpowiednie.

Teraz w jednym miejscu można pobierać i analizować dane z różnych systemów i plików, aby przedstawić szczegółowy raport swoim Klientom lub przełożonym.

Outsourcing IT - rozwiązania bezpiecznego backupu Marzec, 2017

W ramach usług outsourcingu informatycznego wdrażamy rozwiązania bezpiecznego backupu.

U Klientów, u których sprawujemy obsługę informatyczną nad systemem komputerowym wdrażamy zabezpieczenia przed ransomware. Wprowadzamy do systemu IT rozwiązania bezpiecznego backupu firm Veeam oraz Trend Micro.

CRM dedykowany dla firm z branży finansowo – ubezpieczeniowej Luty, 2017

KOMPLUS przygotował i wdrożył system CRM dedykowany dla firm z branży finansowo – ubezpieczeniowej.

Rozwiązanie umożliwia przechowywanie bazy danych firm oraz osób prywatnych, powiązanie ich z bazą doradców i pośredników oraz monitorowanie umów i kontraktów.

Do systemu mają dostęp doradcy, którzy na bieżąco mają wgląd do informacji o stanie swojej sprzedaży oraz aktualnej ofercie produktowej.

System został przygotowany z zastosowaniem RWD dzięki czemu można z niego korzystać np. na smartphonie.

System Pacjenci Styczeń, 2017

Obsługa przychodni i gabinetów lekarskich

KOMPLUS przygotował system Pacjenci umożliwiający zarządzanie grafikiem pracy lekarzy, planowanie wizyt pacjentów oraz monitorowanie dostepności gabinetów lekarskich.

W aplikacji można zapisywać dane pacjentów wraz z opisem przeprowadzonych badań oraz planować wizyty kontrolne.

Outsourcing usług IT Grudzień, 2016

Modernizacja i rozwój sieci IT w biurze rachunkowym PROFIT I

KOMPLUS rozpoczął współpracę z biurem rachunkowym PROFIT I. W ramach umowy na outsourcing usług informatycznych zajmujemy się m.in. usuwaniem awarii zdalnie i na miejscu u Klienta, dostarczaniem sprzętu IT czy doradzaniem w rozmoju inftastruktury informatycznej.

PROFIT I świadczy profesjonalne usługi księgowe i podatkowe dla wszystkich podmiotów gospodarczych.

Prosta organizacja szkoleń dzięki komplusCRM w firmie Nowe Motywacje Listopad, 2016

KOMPLUS wdrożył system CRM dedykowany firmom szkoleniwym w firmie Nowe Motywacje.

CRM dla branży szkoleniowej pomaga pozyskiwać Klientów, wspiera proces sprzedaży szkoleń, pozwala planować i organizować szkolenia oraz pracę trenerów. Po zakończonym szkoleniu w łatwy sposób można przygotować zaświadczenia i dyplomy ukończenia oraz ankiety poszkoleniowe.

Program CRM dla firm szkoleniowych zapewnia bezpieczeństwo danych poprzez zapisywanie danych teleadresowych klientów do jednej centralnej bazy danych.

Grupa Nowe Motywacje od 18 lat skupia firmy specjalizujące się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań wspierających rozwój organizacji poprzez wzrost kompetencji pracownika.

Outsourcing usług IT Październik, 2016

Rozwój infrastruktury informatycznej w firmie Polcotton czytaj więcej

Audyt IT Czerwiec, 2016

KOMPLUS przeprowadza audyty systemów informatycznych. W ostatnich miesiącach coraz więcej firm zgłasza się do nas z potrzebą przeprowadzenia audytu bezpieczeństwa informatycznego.

Wykonywany przez KOMPLUS audyt IT zawiera wiele zagadnień związanych z zarządzaniem IT w firmie oraz bezpieczeństwem danych i informacji przetwarzanych w systemach i aplikacjach IT.

W ramach kompleksowej usługi wspomagamy m.in.: optymalizację procesów IT i bezpieczeństwa, podniesienie poziomu bezpieczeństwa danych przetwarzanych w systemach, minimalizację ryzyk operacyjnych i bezpieczeństwa w firmie.

KOMPLUS po przeprowadzonym audycie IT może przygotować opracowanie zawierające wytyczne do podniesienia poziomu bezpieczeństwa i usprawnienia procesów IT i bezpieczeństwa.

Outsourcing usług IT Maj, 2016

Dostarczamy usługi outsourcingu informatycznego infoPraca.pl.

KOMPLUS podpisał umowę na outsourcing usług informatycznych z infoPraca.pl, internetową giełdą pracy, udostępniającą najnowocześniejsze narzędzia rekrutacji online.

Świadcząc outsourcing usług IT zajmujemy się m.in. usuwaniem awarii zdalnie i na miejscu u Klienta, wykonywaniem zapobiegawczych działań administracyjno-profilaktycznych, wspieraniem użytkowników w codziennym użytkowaniu systemu i komputerów, dostarczaniem sprzętu komputerowego, przeprowadzaniem audytów, doradzaniem naszym Klientom w rozmoju inftastruktury informatycznej.

infoPraca stanowi część grupy kapitałowej Intercom, mogącej poszczycić się prawie dziesięcioletnim doświadczeniem w dziedzinie nowych technologii. W skład Grupy wchodzi ponad 25 spółek, m.in. Softonic.com, Emagister.com, SoloStocks.com, MailxMail.com, które najlepiej odzwierciedlają możliwości wszechstronnego i efektywnego rozwoju Grupy w różnych sektorach biznesu.

CRM w Biurze Inżynierskim Kwiecień, 2016

KOMPLUS wdrożył system CRM dostostosowany do potrzeb w Biuro Inżynierskie Maciej Zajączkowski.

System CRM został rozbudowany o mechanizm generowania automatycznych ofert do pliku word. W ramach mechanizmu generowania ofert do systemu został wprowadzony mechanizm importu oraz aktualizacji cenników. W mechanizmie generowania ofert istnieje możliwość łączenia produktów tworząc zupełnie nowy produkt.

Biuro Inżynierskie Maciej Zajączkowski jest oficjalnym przedstawicielem firmy HOTTINGER BALDWIN MESSTECHNIK GmbH w Polsce - od 50 lat światowym liderem w zakresie elektronicznych technik pomiarowych opartych na zasadach klasycznej tensometrii oporowej.

Linux jako serwer aplikacji Marzec, 2016

W ramach Outsourcingu IT objęliśmy opieką serwer aplikacji Linux w ENRS.

Zakończyliśmy wdrożenie serwera Linux pod aplikację Klienta. Całość rozwiązania i serwer zostały objęte kompleksową opieką informatyczną.

Europejska Sieć Pamięć i Solidarność to instytucja, której zadaniem jest badanie, dokumentowanie i szerzenie wiedzy na temat historii Europy XX wieku.

CRM dla firm szkoleniowych Luty, 2016

Wdrożyliśmy system CRM dla firm szkoleniwoych w Szkole Coachingu Lilianny Kupaj.

Program CRM dedykowany dla branży szkoleniowej pomaga zarządzać relacjami z Klientem, wspiera sprzedaż i organizację szkoleń otwartych oraz zamkniętych.

Aplikacja CRM dla firm szkoleniowych umożliwia planowanie i analizowanie sprzedaży szkoleń. W systemie możemy planować działania handlowe oraz kontrolować sprzedaż miejsc na szkolenia. Dzięki systemowi CRM koordynujemy pracę trenerów, mamy dostęp do informacji o rodzaju przeprowadzanych szkoleń, ilości uczestników, trenerów prowadzących szkolenia.

Program CRM dla firm szkoleniowych zapewnia bezpieczeństwo danych poprzez zapisywanie danych teleadresowych Klientów do jednej centralnej bazy danych.

Szkoła Coachingu Lilianna Kupaj jest obecna na rynku od 2006r. Zainspirowała wprowadzenie educoachingu na polski rynek. Jej działania poparte są akredytacją międzynarodowego stowarzyszenia coachów - International Association of Coaching Institutes z siedzibą w Berlinie. Głównym przedmiotem działalności Szkoły Coachingu Lilianna Kupaj są szkolenia z zakresu umiejętności miękkich: coaching, umiejętności trenerskie, zarządzaniem emocjami i stresem, komunikacja, przywództwo, doradztwo zawodowe, coaching kariery, skierowane do jednostek samorządu terytorialnego, biznesu, edukacji oraz osób prywatnych.

Backup Outlook Styczeń, 2016

KOMPLUS wprowadził do swojej oferty program Xopero do backupu Outlooka.

XOPERO to system do backupu, oparty o oprogramowanie polskiej firmy Opero oraz serwerów QNAP. Rozwiązanie to posiada 2 podstawowe funkcjonalności: backup serwerów oraz stacji roboczych.

Wersja do backupu serwerów posiada wbudowane mechanizmy do backupu baz danych (SQL, Firebird), Exchange, środowisk wirtualnych (Hyper-V, VMware), udziałów sieciowych i innych. Pozwalają one w kilku ruchach ustawić zadania tworzenia kopii najbardziej wrażliwych danych w firmie.

Wersja do backupu stacji roboczych odpowiednio umożliwia kopiowanie poszczególnych elementów komputera (np. Outlook), wskazanych plików lub całych dysków. Dzięki oprogramowaniu XOPERO, administrator może zdecydować czy sam chce konfigurować co backupować z komputerów klienckich, czy pozostawia tą decyzję samym użytkownikom. W opcji nr. 2 użytkownik może nawet sam przywrócić sobie wykasowany plik! Elementem wpólnym obu wersji jest centralna konsola pozwalająca zarządzać wszystkimi zadaniami backupu z jednego miejsca.

Zarówno konfiguracja zadań, późniejsza ich modyfikacja jak i odzyskiwanie danych w razie awarii, jest intuicyjne i aktywnie wspierane przez oprogramowanie XOPERO. Administrator jest informowany o ewentualnych niepożądanych zdarzeniach występujących w trakcie tworzenia kopii.

Oprogramowanie do backupu XOPERO zapewnia nie tylko bezpieczeństwo danych na serwerach i stacjach roboczych. Oprogramowanie XOPERO dba również o bezpieczeństwo kopii zapasowych trzymanych na docelowym serwerze QNAP. Każda kopia jest szyfrowana co zapewnia bezpieczeństwo danych nawet w przypadku utraty serwera (np. w wyniku kradzieży).

Możliwe jest również wyniesienie backupu w „chwmurę”. System Xopero może być zainstalowany na dowolnym serwerze QNAP opartym o system operacyjny QTS w wersji min. 4.0.

Wybór tego producenta nie jest przypadkowy. Jest to uznana marka na rynku pamięci masowych. Serwery NAS firmy QNAP wykraczają daleko poza zwykły serwer plików. Dzięki temu zakupując sprzęt tej klasy otrzymujemy wiele innych funkcjonalności nie związanych stricte z backupem (witrualizacja, serwer wydruku, serwer www, serwer multimediów, serwer vpn i wiele wiele innych). Szeroka gama produktów QNAP, pozwala już na etapie projektowania dopasować sprzęt zarówno pod kątem parametrów jak i ceny. Portfolio firmy QNAP obejmuje serwery NAS od najmniejszych urządzeń przeznaczonych do użytku domowego (np. TS-231), aż po wydajne serwery w specyfice rack (np. TVS-EC1680U-SAS-RP).

Nasza oferta obejmuje zarówno wdrożenie systemu XOPERO od podstaw, wraz z dostarczeniem, instalacją i konfiguracją serwera, jak i instalacją oprogramowania do backupu na już istniejącym w Państwa organizacji serwerze QNAP.

Dzięki połączeniu oprogramowania Xopero i serwerów QNAP, otrzymujemy funkcjonalny, elastyczny i bezpieczny system do tworzenia kopii zapasowych serwerów i stacji roboczych. Mimo zaawansowanych technologii, które odpowiedzialne są za niezawodne działanie, zarządzanie systemem jest bardzo łatwe i intuicyjne.

Outsourcing usług IT Grudzień, 2015

Dostarczamy usługi outsourcingu informatycznego Coaching Center.

KOMPLUS podpisał umowę na outsourcing usług informatycznych z jednym z wiądących dostawców usług coachingu, firmą Coaching Center.

W ramach outsourcingu usług IT zajmujemy się m.in. usuwaniem awarii zdalnie i na miejscu u Klienta, wykonujemy zapobiegawcze działania administracyjno-profilaktyczne, wspieramy użytkowników w codziennym użytkowaniu systemu
i komputerów, dostarczamy sprzęt komputerowy, przeprowadzamy audyty, doradzamy naszym Klientom w rozmoju inftastruktury informatycznej.

Coaching Center jest wyspecjalizowanym centrum rozwoju coachingu opierającym swoją działalność o międzynarodowe standardy International Coach Federation (ICF).

Doradztwo IT Listopad, 2015

W swojej ofercie poza systemami CRM i towrzeniem oprogramowania na zamówienie Klientów oraz świadczeniem opieki nad systemami komputerowymi naszych Klientów świadczymy również usługi doradztwa.

Służymy pomocą i radą Klientom w rozwoju infrastruktury informatycznej, przeprowadzamy audyty bezpieczeństwa, reprezentujemy przed zewnętrznymi dostawcami usług teleinformatycznych. Zajmujemy się również utrzymaniem istniejących
w firmach aplikacji.

Na życzenie Klientów modyfikujemy systemy, usuwamy błędy, dopisujemy potrzebne raporty, stroimy mechanizmy i wykonujemy aktualizacje. W ramach obsługi oprogramowania świadczymy również pomoc użytkownikom w obsłudze aplikacji, archiwizujemy dane, doradzamy zmiany, a także wykonujemy audyt oprogramowania oraz optymalizację szybkości działania.

Prowadzimy również szkolenia informatyczne dostosowane do potrzeb naszych Klientów, m. in. z: obsługi pakietu Microsoft Office, promocji firmy w Internecie czy wsparcia pozycjonowania.

CRM dla przedstawicieli handlowych Październik, 2015

KOMPLUS wdrożył system CRM dla przedstawicieli handlowych w firmie Kisiel.

Dostarczona aplikacja daje użytkownikom szybki dostęp do wszystkich danych o Klientach, zawartych w jednej bezpiecznej bazie CRM. Przedstawiciele handlowi korzystają z systemu CRM za pomocą przeglądarki internetowej. W dowolnym miejscu mogą przypomnieć sobie historię relacji z danym Klientem, zobaczyć ostatnio wysyłane maile, oferty, specyfikacje.

Przedstawiciele handlowi, korzystający z programu CRM mogą wymieniać sie między sobą informacjami, poprzez wewnętrzny komunikator. Pozwala on rownież na wysyłanie przez kierowników powiadomień i wiadomości, ważnych dla wszystkich pracowników.

Raporty, które są w CRM dla przedstawicieli handlowych, pozwalają m. in. monitorować ilość działań handlowych, kontraktów oraz sprzadanych towarów.

Firma Kisiel powstała na poczatku lat 90, a pierwszą marką, którą sprzedawała był Władimiriec, wypierany następnie przez kolejne marki – MTZ, Pronar, Ursus i Zetor. Od 2008 r. firma Kisiel jest czołowym dilerem marki Case IH oraz Steyr, której dystrybucja prowadzona jest na terenie Świętokrzyskiego, Podkarpacia, a także części Małopolski i Górnego Śląska. Poza ciągnikami i kombajnami w ofercie firmy znajdują się również maszyny wiodących krajowych i zagranicznych marek - Horsch, Unia, Lemken, Pronar, Akpil, Joskin.

CRM dla firmy transportowej Wrzesień, 2015

KOMPLUS dostrczył CRM dla firmy transportowej LINK.

Aplikacja CRM w wersji Web, dostępna z poziomu przeglądarki internetowej zapewnia pracownikom szybki dostęp do danych kontaktowych Klientów z dowolnego miejsca. System CRM dla firmy transportowej umożliwia łatwy i sprawny dostęp do pełnej historii współpracy z Klientami. Dzięki modułowi Kontrakty umożliwia analizę potencjalnej i bieżącej sprzedaży.

Program CRM dedykowany dla spedycji, który przygotowaliśmy pozwala na zarządzanie bazą danych Kientów, planowanie działań handlowych i marketingowych. Prosty w obsłudze CRM jest dla jego użytkowników jednym z podstawowych narzędzie w codziennej pracy.

LINK Sp. z o.o. od 25 lat oferuje wysokiej jakości usługi transportowe na terenie Polski i Europy zachodniej. Firma proponuje przewozy samochodami ciężarowymi o ładowności do 24 ton oraz przestrzeni załadunkowej do 100m³, średni wiek każdego pojazdu nie przekracza 2 lat, a cała flota objęta jest gwarancją i kontraktem serwisowym producentów.

Program do budżetowania Sierpień, 2015

Dla firmy ROBYG Construction zrobiliśmy narzędzie do budżetowania projektów budowlanych.

Program do budżetowania projektów budowlanych umożliwia planowanie budżetów, kontrolę ich realizacji oraz analizę kosztów realizowanych przedsięwzięć.

ROBYG Construction to firma z grupy ROBYG S.A. zajmująca się wykonawstwem deweloperskim.

CRM dla przedstawicieli handlowych Lipiec, 2015

DOMEX z systemem CRM dla przedstawicieli handlowych

KOMPLUS wdrożył system CRM dedykowany dla przedstawicieli handlowych w firmie DOMEX, jednego z największych w kraju producentów armatury wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej.

Program CRM dla przedstawicieli handlowych wspiera codzienną pracę handlowców i pozwala na bezpieczne przechowywanie danych kontaktowych Klientów oraz planowanie działań sprzedażowych.

Użytkownicy aplikacji CRM mają zapewniony ciągły wgląd do systemu przez przeglądarkę internetową. Moduły systemu pozwalają planować i kontrolować działania handlowe z Klientami od momentu nawiązania kontaktu i przedstawienia oferty, poprzez spotkania, negocjacje, sprzedaż, po działania serwisowe i gwarancyjne.

Znajdujący się w CRM dla przedstawicieli handlowych Terminarz umożliwia planowanie pracy handlowców i podgląd na wprowadzone działania i spotkania przez współpracowników.

Program CRM dla przedstawicieli handlowych firmy KOMPLUS to prosta i intuicyjna aplikacja, który wspiera działania handlowe
i marketingowe oraz pozwala na pełne raportowanie pracy jego użytkowników.

Firma DOMEX rozpoczęła swoją działalność w kwietniu 1992 roku w Piławie Górnej i obecnie należy do największych w kraju producentów armatury wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej.
Dynamiczny rozwój firmy spowodowany zwiększającym się asortymentem produkcji, wprowadzaniem nowych technologii i metod zarządzania spowodował zwiększenie konkurencyjności firmy DOMEX zarówno pod względem jakości jak i ceny. Wyroby produkowane przez DOMEX posiadają wszelkie świadectwa, zatwierdzenia, atesty i certyfikaty.

Outsourcing IT Czerwiec, 2015

Objęliśmy kompleksową opieką informatyczną biuro rachunkowe Fidelis Accounting Sp. z o. o., świadczące usługi w zakresie audytu i rachunkowości.

W ramach umowy outsourcingowej z naszymi Klientami usuwamy awarie, wykonujemy zapobiegawcze działania administracyjno-profilaktyczne, świadczymy helpdesk dla użytkowników, doradzamy jak rozwijać infrastrukturę IT oraz reprezentujemy Klientów przed dostawcami zewnętrznymi (telekomunikacja, hosting).

CRM dla firm szkoleniowych Maj, 2015

Wdrożylismy system CRM dla firm szkoleniwoych w firmie Marathon Partners.

Aplikacja CRM dedykowana dla branży szkoleniowej wspiera zarządzanie relacjami z Klientami, wspomaga sprzedaż i organizację szkoleń, zarówno otwartych, jak i zamkniętych.

CRM dla firm szkoleniowych pozwala planować i analizować sprzedaż szkoleń poprzez planowanie działań handlowych oraz kontrolę sprzedaży miejsc na szkoleniach. Dzięki programowi CRM koordynujemy pracę trenerów, mamy dostęp do informacji
o rodzaju przeprowadzanych szkoleń, ilości uczestników, trenerów prowadzących szkolenia.

Program CRM dla firm szkoleniowych zapewnia bezpieczeństwo danych poprzez zapisywanie danych teleadresowych klientów do jednej centralnej bazy danych.

Zarządzanie salami konferencyjnymi Kwiecień, 2015

Dla naszego Klienta, firmy ROBYG przygotowaliśmy aplikację do zarządzania salami konferencyjnymi. Rozwiązanie bazuje na tabletach z Androidem. Na ekranach wyświetla się informacja o czasie i uczestnikach spotkania.

Dane odnośnie kolejnych spotkań, czasie ich trwania i osobach biorących w nich udział wprowadzane są do aplikacji.
W określonym momencie informacje te zostają pokazane na ekranie tabletu, dzięki czemu wiemy kto zajmuje daną salę i jak długo.

Outsourcing IT Marzec, 2015

Objęliśmy kompleksową opieką informatyczną firmę Mobilift Poland Sp. z o.o., dostawcę mobilnych przegubowych platform podnośnikowych.

W ramach umowy outsourcingowej z naszymi Klientami usuwamy awarie, wykonujemy zapobiegawcze działania administracyjno-profilaktyczne, świadczymy helpdesk dla użytkowników, doradzamy jak rozwijać infrastrukturę IT oraz reprezentujemy Klientów przed dostawcami zewnętrznymi (telekomunikacja, hosting).

Przeglądarkowy CRM dla firm szkoleniowych Luty, 2015

Uruchomiliśmy nową wersję przeglądarkową systemu CRM dla firm szkoleniowych.

Wspiera on zarządzanie relacjami z Klientami, uczestnikami oraz sprzedaż i organizację szkoleń, zarówno otwartych,
jak i zamkniętych.


Program dedykowany dla branży szkoleniowej pozwala efektywnie organizować pracę trenerów i funkcjonowanie firmy. Aplikacja daje możliwość dodawania szkoleń, przypisywania do nich uczestników, trenerów oraz dodawania materiałów szkoleniowych. Dzięki modułowi Lokalizacje możemy zarządzać salami konferencyjnymi oraz noclegami.

System CRM dla firm szkoleniowych wspiera działania handlowe i marketingowe dzięki spersonalizowanemu systemowi mailingowemu.

Szkolenia z KOMPLUS Styczeń, 2015

KOMPLUS prowadzi szkolenia informatyczne dostosowane do potrzeb swoich Klientów, m. in. z: obsługi pakietu Microsoft Office, promocji firmy w Internecie czy wsparcia pozycjonowania.

Szkolenia prowadzone są w miłej, kameralnej atmosferze, w małych grupach, tak aby każdy z uczestników czuł się swobodnie i brał udział w kursie z należytym zaangażowaniem.

Raportowanie punktów sprzedaży Grudzień, 2014

KOMPLUS przygotował aplikację umożliwiającą raportowanie działań handlowych w punktach sprzedaży. System zaczytuje dane
o ilości Klientów z kamer internetowych oraz porównuje z danymi Klienta wprowadzanymi przez handlowców.

Informacje są kumulowane w formie raportów dla osób zarządzających o efektach działań sprzedażowych oraz profilach Klientów w punktach sprzedaży.

CRM w firmie szkoleniowej ProLearning Listopad, 2014

KOMPLUS wdrożył w ProLearning system CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. Wspiera on proces pozyskiwania uczestników oraz obsługi szkoleń i egzaminów. W ramach dostosowania do potrzeb został wprowadzony nowy grafik szkoleń (zgodnie
z założeniami ProLearning) oraz wprowadzono możliwość wydruku certyfikatów.

CRM dla firm szkoleniowych wspiera zarządzanie zarówno szkoleniami otwartymi, jak i zamkniętymi oraz organizowanymi spotkaniami. Osoby korzystające w codziennej pracy z systemu CRM mogą sprawnie planować i monitorować obsługę szkoleń dzięki zintegrowanemu grafikowi szkoleń. Aplikacja CRM umożliwia także przypisywanie do wcześniej założonych projektów szkoleniowych miejsc szkoleniowych oraz dodawanie odpowiednich do tematu projektu materiałów dydaktycznych dla uczestników szkoleń.

Program CRM dedykowany dla firm szkoleniowych wspiera działania handlowe i marketingowe dzięki spersonalizowanemu systemowi mailingowemu. System CRM daje także szerokie możliwości raportowania wszystkich działań. System wspomaga organizowanie pracy handlowców, trenerów oraz menadżerów projektów.

Centrum Innowacji ProLearning specjalizuje się w profesjonalnych szkoleniach z zaawansowanych technologii IT.

Sieci Wi-Fi i Hotspot Październik, 2014

Wspólnie z naszym Partnerem firmą WLNET projektujemy i wdrażamy bezpieczne sieci Wi-Fi oraz rozwiązania dostępu do Internetu Hotspot.

Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu firmy mogą udosteopniać Internet swoim Klientom w miejscach publicznych, biurach sprzedaży, jednocześnie działając zgodnie z prawem.

15 lat KOMPLUS Wrzesień, 2014

We wrześniu firma KOMPLUS obchodzi 15-lecie istnienia. Dziękujemy wszystkim naszym Klientom, zarówno tym, którzy są z nami od początku, jak i tym, którzy pojawili sie później czy dopiero rozpoczynają z nami współpracę.

Cieszymy się, że są Państwo z Nami i możemy swoją działalnością wspierać Państwa biznes.

Dziękujemy za zaufanie i liczymy na kolejne owocne lata współpracy.

Wspieramy studentów Informatyki Sierpień, 2014

KOMPLUS rozpoczął w lipcu program wakacyjnych praktyk dla studentów Informatyki uczelni wyższych z całej Polski.

Celem praktyki studentów jest przede wszystkim pogłębianie i poszerzanie wiadomości teoretycznych uzyskanych na zajęciach dydaktycznych o umiejętności praktyczne.

Zarządzanie telefonami komórkowymi Lipiec, 2014

KOMPLUS przygotował system umożliwiający zarządzanie telefonami komórkowymi w firmie. Aplikacja daje m. in. odpowiedź na pytania: ile mamy telefonów, jakie modele, do kogo one należą, kto ma jaki numer telefonu oraz włączone usługi, kiedy kończy się umowa na dany numer.

Ponadto program ten pozwala do każdego numeru i telefonu załączać skany umów i faktur. W prosty sposób usprawnia przepisywanie telefonu lub numeru pomiędzy pracownikami.

Dzięki temu systemowi możemy sprawdzić faktyczny stan telefonów w firmie i informacje dotyczące poszczególnych numerów,
a także sprawnie zarządzać wszelkimi zmianami na nich.

Podróże z KOMPLUS Czerwiec, 2014

Okres urlopowy zbliża się wielkimi krokami. Tym z Państwa, którzy nie mają jeszcze pomysłu, chcielibyśmy przedstawić kilka ciekawych propozycji na wakacyjny wypoczynek. Miejsca zaprezentowane w galerii odwiedziliśmy podczas wyjazdów integracyjnych oraz delegacji i z czystym sumieniem możemy je Państwu polecić.

Dla miłosników żagli i wody - Mazury, dla wielbicieli górskich wędrówek - Bieszczady, dla sympatyków spływów kajakowych
i malowniczych zakątków - Góry Świętokrzyskie, a dla pasjonatów dalszych wypraw - uroczy austriacki Graz.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć

CRM dla przedstawicieli handlowych w firmie Rolkom Maj, 2014

KOMPLUS wdrożył system CRM dedykowany dla przedstawicieli handlowych w firmie Rolkom, zajmującej się sprzedażą ciągników, kombajnów, pras. Moduły programu wspierają codzienną pracę handlowców i pozwalają na przechowywanie informacji o Klientach oraz zaplanowanych działaniach.

System CRM firmy KOMPLUS pozwala na kontrolę działań przedstawicieli handlowych w rejonie od momentu nawiązania kontaktu i przedstawienia oferty, poprzez spotkania, negocjacje, sprzedaż, po działania serwisowe.

Dzięki dostępowi do aplikacji CRM przez przeglądarkę internetową przedstawiciele handlowi mają ciągły dostęp do historii współpracy z Klientem oraz zaplanowanych działań handlowych. Kierownicy natomiast dzięki raportom i odpowiednio nadanym uprawnieniom mają podgląd na pracę i wykonywane działania przez podwładnych.

Analiza zapisywanych informacji w programie CRM pozwala na zaplanowanie działań oraz strategii sprzedaży. Udostępnianie danych o określonych Klientach wpływa na poprawę przepływu informacji między przedstawicielami, a jedna wspólna baza danych daje gwarancję zachowania wiadomości o Klientach w przypadku zmiany na stanowiskach czy wśród pracowników.

Program CRM dla przedstawicieli handlowych to przyjazny i intuicyjny w codziennej pracy system, który wspiera działania handlowe i marketingowe oraz pozwala na pełne raportowanie pracy jego użytkowników.

Firma Rolkom istnieje na rynku od 2006 roku. Powstała z myślą o potrzebach gospodarstw rolniczych, pragnących korzystać
z ekonomicznych, niezawodnych, dostępnych w dobrej cenie maszyn rolniczych. Zajmuje się sprzedażą ciągników, kombajnów, pras, oferując na każdym etapie realizacji transakcji kupna-sprzedaży fachowe doradztwo, a w trakcie użytkowania już zakupionych maszyn: profesjonalny serwis.

CRM dla Wydawnictw w IMBiGS Kwiecień, 2014

KOMPLUS wdrożył system CRM dedykowany dla Wydawnictw w Instytucie Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.

Program CRM dla Wydawnictw, wraz z podstawowymi modułami typowymi dla aplikacji CRM, takimi jak: baza danych Klientów, działania handlowe, mailingi, oferty, posiada również moduły umożliwiające tworzenie zleceń reklamowych, fakturowanie reklam oraz planowanie i raportowanie reklam.

Program CRM zapewnia wydawnictwu bezpieczeństwo danych poprzez zapisywanie danych kontaktowych Klientów w jednej centralnej bazie danych. CRM dla wydawnictw daje możliwość planowania i analizowania sprzedaży reklam za pomocą dodawania działań handlowych i kontroli ich wykonania oraz ilości wystawianych zleceń. System CRM dedykowany dla wydawnictw zawiera pełną informację o sprzedanych reklamach, a mechanizm do obsługi prenumeraty umożliwia sprawne zarządzanie bazą danych odbiorców, przygotowanie wysyłki oraz fakturowanie.

Instytut zajmuje się prowadzeniem badań naukowych i prac rozwojowych, przystosowywaniem ich wyników do zastosowania
w praktyce oraz wdrażaniem wyników badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nauk technicznych. Od 2007 roku jest Wydawcą kwartalnika Technologia i Automatyzacja Montażu o zasięgu ogólnopolskim, przeznaczonym dla konstruktorów, technologów, organizatorów produkcji, czytelników z ośrodków badawczo-rozwojowych i instytutów naukowych, studentów oraz dla wszystkich, którzy są zainteresowani najnowszymi problemami z zakresu procesów montażu i procesów towarzyszących montażowi.

Targi CeBIT 2014 Marzec, 2014

Jak co roku, na początku marca KOMPLUS odwiedził targi CeBIT 2014 w Hannoverze. Udaliśmy się tam celem poszukiwania nowych rozwiązań informatycznych oraz podpatrywania ciekawych nowinek technologicznych.

Na targach naszą największą uwagę przykuły m. in. tablety Microsoft Surface Pro2 z klawiaturą, telefony firmy Samsung, które można było obejrzeć i potestować oraz prezentacja rozwiązania firmy HUAWEI bezpiecznych sieci Wi-Fi do dużych obszarów,
np. Stadionu Borussi Dortmund, której zostanie Mistrzowskim Partnerem.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć

System weryfikacji płatności Luty, 2014

KOMPLUS przygotował system weryfikacji płatności, umożliwiający monitorowanie i kontrolę wychodzących do kontrahentów płatności. System eliminuje możliwość powielenia wpłat za tą samą fakturę.

Pozwala na generowanie raportów dotyczących płatności dla kontrahenta lub za wybrany okres. Daje możliwość przydzielenia zobowiązań do grupy kosztowej i do projektów co pozwala na podgląd rentowności projektu na wybrany dzień.

Rekrutacja pracowników Styczeń, 2014

KOMPLUS wykonał system elektronicznych wniosków rekrutacyjnych. Umożliwia on przygotowywanie i obieg wniosków rekrutacyjnych oraz ich publikację wraz z ogłoszeniami.

Rozwiązanie daje możliwość analizy zapotrzebowania na określone stanowiska.

Software maintenance Grudzień, 2013

KOMPLUS zajmuje się utrzymaniem istniejących w firmach aplikacji. Na życzenie Klientów modyfikujemy systemy, usuwamy błędy, dopisujemy potrzebne raporty, stroimy mechanizmy i wykonujemy aktualizacje.

W ramach obsługi oprogramowania świadczymy również pomoc użytkownikom w obsłudze aplikacji, archiwizujemy dane, doradzamy zmiany, a także wykonujemy audyt oprogramowania oraz optymalizację szybkości działania.

Outsourcing IT dla EuroPodatnika Listopad, 2013

KOMPLUS objął kompleksową opieką informatyczną Kancelarię Podatkową EuroPodatnik, świadczące usługi w zakresie rachunkowości, doradztwa podatkowego, obsługi kadrowo-płacowej oraz finansów i kontrolingu.

W ramach umowy outsourcingowej usuwamy awarie, wykonujemy zapobiegawcze działania administracyjno-profilaktyczne, świadczymy helpdesk dla użytkowników, doradzamy jak rozwijać infrastrukturę IT oraz reprezentujemy Klientów przed dostawcami zewnętrznymi (telekomunikacja, hosting).

System ewaluacji szkoleń Październik, 2013

KOMPLUS przygotował dla swojego Klienta system ewaluacji szkoleń, umożliwiający przejście uczestnikowi przez wszystkie etapy szkolenia, począwszy od diagnozy, a na etapie oceny efektów szkolenia kończąc. Utworzone kwestionariusze i testy oraz automatycznie generowane z nich raporty w szybki sposób pozwalają dobrać odpowiednie szkolenie dla uczestnika oraz ocenić jego efekty.

Do aplikacji mają dostęp zarówno uczestnicy szkoleń, jak i ich przełożeni. System powstał jako rozwiązanie dedykowane, przygotowane zgodnie z założeniami klienta.

Narzędzie do grafikowania i rekrutacji pracowników Wrzesień, 2013

KOMPLUS przygotował dla firmy Chris narzędzie do grafikowania i rekrutacji pracowników na organizowane przez firmę Chris wyjazdy dla dzieci i młodzieży.

System wspomaga wyszukiwanie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach oraz wypełnianie nimi wakatów stanowisk typu lekarz, opiekun, instruktor itp.

Panel klienta czyli obsługa przez Internet Sierpień, 2013

KOMPLUS tworzy rozwiązania Panel Klienta pozwalające firmom na obsługę Klientów przez Internet. Elektroniczne faktury, podsumowanie płatności, katalogi produktów teraz dostępne mogą być dla Klientów poprzez stronę internetową.

Rozwiązanie usprawnia komunikację z Klientem i wpływa na jego profesjonalną obsługę.

Nowe technologie serwerowe Lipiec, 2013

W związku z pojawieniem się na rynku systemu operacyjnego Windows Server 2012 nasi administratorzy wykonują u Klientów migracje ze starszych wersji 2003 i 2008. Z systemem operacyjnym migrujemy również rozwiązania poczty MS Exchange oraz bazy MS SQL.

Ciekawostką nowego serwera jest kafelkowy wygląd znany z Windows 8, a zaletą duża wydajność pracy - szybkość działania.

CHRIS Turystyka i Rekreacja zapisy on-line Czerwiec, 2013

Świadczymy kompleksową obsługę programistyczną jednej z największych w Polsce firm zajmujących się organizacją obozów dla dzieci tzw. Campów. Współpraca dotyczy utrzymania i rozwoju oprogramowania odpowiedzialnego za organizację pracy biura obsługi Klientów.

Bardzo ważnych elementem sprawowanej przez nas obsługi jest optymalizacja szybkości pracy panelu on-line odpowiedzialnego za sprawne zapisy na obozy.

Poznaj z nami HTML Maj, 2013

Wprowadziliśmy do oferty nowe szkolenie "Podstawy HTML z elementami CSS", któego celem jest jest zdobycie przez uczestników umiejętności wykorzystania HTML i elementów CSS do samodzielnej administracji stronami WWW oraz portalami.

Jednodniowe szkolenie obejmuje między innymi podstawy techniczne działania stron WWW, podstawy języka HTML (struktura, tagi) oraz dołączanie CSS. Podczas szkolenia uczestnicy tworzą prostą stronę WWW.

komplusCRM w chmurze Kwiecień, 2013

KOMPLUS wdrożył program komplusCRM w firmie Uni-Export Instruments Polska. System CRM dostępny przez przeglądarkę internetową jako wspólna baza Klientów wspiera działania handlowe oraz planowanie spotkań.

Uni-Export Instruments Polska to firma zajmująca się dostawami i serwisem aparatury naukowo-badawczej jak np.: elektronowe mikroskopy, spektrometry, siarmkomierze.

Analizy i raporty czyli Business Intelligence Marzec, 2013

KOMPLUS został partnerem SAP Business Object jednego z największych na świecie dostawców rozwiazań Business Intelligence.
W ramach współpracy dostarczamy rozwiązania analityczne oparte o Crystal Reports pozwalające tworzyć raporty i wykresy dotyczące trendów sprzedaży.

Pełna integracja komplusCRM z systemami ERP Luty, 2013

Zakończyliśmy prace zapewniające pełną integrację komplusCRM z systemami ERP. Dzięki mechanizmowi wymiany danych handlowiec z poziomu systemu komplusCRM może przekazywać do systemów sprzedażowych dane Klientów oraz mieć podgląd
w CRM danych sprzedażowych: faktury, rozrachunki, sprzedane pozycje.

Przykładowe systemy ERP to: WF-MAG, Insert, Symfonia, MS Dynamics. Dzięki temu jedynym narzędziem pracy handlowca może stać system komplusCRM

Grupowe działania handlowe Styczeń, 2013

Rozbudowaliśmy komplusCRM o możliwość grupowych działań handlowych skierowanych do dużej ilości potencjalnych Klientów. Dzięki tej funkcjonalności można w łatwy sposób prowadzić działania telemarketingowe czyli m.in. poprzez CRM: poszukiwać
w Internecie Klientów, wysyłać grupowe mailingi, planować i wykonywać grupowo działania handlowe.

Pozyskiwanie potencjalnych Klientów poprzez działania telemarketingowe staje się teraz łatwiejsze dzięki komplusCRM.

Link do wpisu