komplusCRM system zarządzania relacjami z Klientem

komplusCRM używają:

Prosty w obsłudze CRM wspiera działania handlowe firmy. Pomaga pozyskiwać Klientów, zanalizować potrzeby, przygotować ofertę, monitorować szanse sprzedaży, rozliczyć zrealizowany kontrakt. Narzędzie codziennej pracy dla handlowców oraz menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż.

Wbudowane moduły marketingowe do mailingów i networker do budowania baz danych pomagają pozyskiwać potencjalnych Klientów.

Przykładowe ekrany komplusCRM Zobacz szczegóły klikając na miniaturkę
Przyjazny komplusCRM wyróżnia
  • Szybki dostęp do bezpiecznych danych z dowolnego miejsca, również przez Internet i telefon komórkowy.
  • Pełna historia współpracy z Klientem, działania, oferty i maile w jednym miejscu.
  • Kontrola wykonywanych działań handlowych przez menedżera przy wykorzystaniu raportów.
  • Profesjonalne wdrożenie realizowane przez specjalistów CRM z 10 letnim stażem wdrażających nie tylko oprogramowanie, ale również kulturę pracy CRM.
  • 98% naszych klientów korzysta z zakupionego systemu komplusCRM w codziennej pracy co spowodowane jest przyjaznością rozwiązania.
Moduły systemu komplusCRM
Wersja demonstracyjna komplusCRM

Wersję demonstracyjną można otrzymać przesyłając mail na adres: crm@komplus.pl podając: nazwa firmy, osoba kontaktowa, telefon.

Bezpieczna i nowoczesna technologia komplusCRM

komplusCRM wykonany jest w nowoczesnej technologii Microsoft.Net i oparty o bezpieczną bazę danych Microsoft SQL.
KOMPLUS jest certyfikowanym partnerem Microsoft.

Więcej informacji o CRM udzielą:

Przemek Szuba
509 237 020, 22 843 20 51
pszuba@komplus.pl

Bartek Domański
501 599 394, 22 843 20 51
bdomanski@komplus.pl