komplusCRM 4H CRM dedykowany dla przedstawicieli handlowych

komplusCRM używają:

Program CRM dedykowany dla przedstawicieli handlowych usprawnia codzienną pracę
i pozwala na przechowywanie informacji o Klientach oraz zaplanowanych działaniach handlowych.

System CRM pomaga pracownikom na sprawne zarządzanie całym procesem współpracy
z Klientem. Przełożonym daje możliwość definiowania projektów oraz zlecania zadań pracownikom. Kierownicy podczas określania obowiązków mogą ustalać cykliczność wykonywanych zadań i spotkań, a także wyznaczać osoby odpowiedzialne za ich realizację.

Przykładowe ekrany komplusCRM dla przedstawicieli handlowych Zobacz szczegóły klikając na miniaturkę
CRM dla przedstawicieli handlowych
  • Baza potencjalnych Klientów z punktami sprzedaży.
  • Szybki dostęp do bezpiecznych danych z dowolnego miejsca, również przez Internet i telefon komórkowy.
  • Informacja zwrotna do systemu po wizycie przedstawiciela w terenie.
  • Pełna historia współpracy z Klientem, działania, oferty i maile w jednym miejscu.
  • Kontrola wykonywanych działań handlowych przez menedżera przy wykorzystaniu raportów.
  • Planowanie działań handlowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Przepływ informacji między współpracownikami dzięki udostępnianiu danych.
Moduły systemu komplusCRM dla przedstawicieli handlowych
Wersja demonstracyjna komplusCRM dla przedstawicieli handlowych

Wersję demonstracyjną można otrzymać przesyłając mail na adres: crm@komplus.pl podając: nazwa firmy, osoba kontaktowa, telefon.

Skontaktuj się z nami:
Bartłomiej Domański

Bartłomiej Domański
501 599 394
bdomanski@komplus.pl

Przemek Szuba

Przemek Szuba
509 237 020
pszuba@komplus.pl