komplusCRM 4WCRM dedykowany dla Wydawnictw

z CRM dla Wydawnictw korzystają:

Dedykowany dla Wydawnictw CRM wspiera sprzedaż reklam. Pomaga pozyskiwać reklamodawców oraz domy mediowe, przygotować zlecenie reklamowe, rozliczyć reklamy po emisji pisma, planować i raportować sprzedaż reklam. Narzędzie codziennej pracy dla działów reklamy w Wydawnictwach.

Moduł marketingowy mailingi pomaga pozyskiwać potencjalnych Klientów.

Przykładowe ekrany komplusCRM 4W Zobacz szczegóły klikając na miniaturkę
CRM dla Wydawnictw umożliwia:
  • Zapisywanie danych teleadresowych klientów, domów mediowych do centralnej bazy danych
  • Przypisywanie klientów do domów mediowych i agencji reklamowych
  • Wyszukiwanie klientów po branżach oraz przypisaniach do domów mediowych
  • Zapisywanie działań handlowych
  • Przygotowywanie zleceń reklamowych
  • Możliwość przygotowania zlecenia:
    • pakietowego do wielu pism
    • do wydania podstawowego i do dodatków
    • dotyczącego formy standardowej oraz form nietypowych (inserty)
    • uwzględniającego rabaty i dopłaty.
  • Fakturowanie zleceń reklamowych.
  • Przygotowywanie raportów zleceń z podsumowaniem:
    • wartości zleceń klienta
    • wartości zleceń sprzedanych przez handlowca
    • ilości stron
    • średniego rabatu
Moduły systemu komplusCRM dla Wydawnictw
CRM dla Wydawnictw na komórkę

KOMPLUS umożliwia dostęp do swoich aplikacji przez komórkę. Rozwiązania komórkowe mogą zostać dodane do oprogamowania komplusCRM dla Wydawnictw oraz innych tworzonych przez KOMPLUS. Umożliwiają one zdalny dostęp do bazy klientów i innych informacji. Usprawnia to komunikację z Klientem w codziennej aktywności handlowej.

Skontaktuj się z nami:
Bartłomiej Domański

Bartłomiej Domański
501 599 394
bdomanski@komplus.pl

Przemek Szuba

Przemek Szuba
509 237 020
pszuba@komplus.pl