komplusKomunikatorsystem komunikacji wewnętrznej

Nasi wybrani Klienci:

Dedykowany dla sieci sklepów system wspomagający wewnętrzną komunikację. Usprawnia wymianę informacji pomiędzy centralą, a punktami sprzedaży. Łatwiejsze staje się delegowanie zadań, przekazywanie zasad merchandisingu oraz ogłaszanie nowych promocji. Wspiera raportowanie pracy oraz zbieranie informacji z sieci w formie ankiet.

Znacząco zmniejsza ilość wysyłanych i krążących wewnątrz przedsiębiorstwa maili.

Przykładowe ekrany komplusKomunikator Zobacz szczegóły klikając na miniaturkę
Zalety komplusKomunikator
  • Poprawa komunikacji między centralą a siecią sklepów
  • Kontrola realizacji zlecanych sklepom zadań dzięki modułowi do zlecania i monitorowania realizacji zadań
  • Pełna kontrola nad informacją przekazywaną przez centralę do sieci sklepów dzięki modułowi publikacji wiadomości
  • Zbieranie informacji ze sklepów dzięki modułowi ankiet.
  • Informacja zwrotna dotycząca czytania wiadomości dzięki dostępnym raportom odczytania
  • Ważne informacje w jednym bezpiecznym miejscu poprzez możliwość publikacji rozporządzeń zarządu, procedur oraz wspólnej bazy ważnych informacji
Możliwości komplusKomunikator
  • Tworzenie komunikatu do odczytania, zadania do wykonania – zdefiniowanie treści, terminu odczytania/wykonania
    Zobacz przykładowy ekran
  • Określenie grupy docelowej, do której ma trafić komunikat
    Zobacz przykładowy ekran
  • Możliwość zdefiniowania ankiet do wypełniania w przypadku potrzeby zebrania opinii od wielu osób na jakiś konkretny temat
    Zobacz przykładowy ekran
  • Jedno miejsce gdzie możemy zarządzać zadaniami zarówno swoimi jak i delegowanymi innym
    Zobacz przykładowy ekran
  • Raportowanie powierzonych zadań do wykonania, zbieranie odpowiedzi na pytania/ankiety z całej sieci
    Zobacz przykładowy ekran
Więcej informacji o systemie komunikacji wewnętrznej komplusKomunikator udzielą:

Bartosz Błądek
601 085 006, 22 843 20 51
bbladek@komplus.pl

Przemek Szuba
509 237 020, 22 843 20 51
pszuba@komplus.pl