komplusServiceobsługa informatyczna systemów IT

Nasi wybrani Klienci:

Zajmujemy się opieką informatyczną nad systemami komputerowymi naszych Klientów. Sprawnie i szybko usuwamy awarie, wykonujemy zapobiegawcze działania administracyjno-profilaktyczne, wspieramy użytkowników w codziennym użytkowaniu systemu i komputerów. Obsługa informatyczna dotyczy zarówno całych systemów,
jak i wybranych części np.: serwerów Linux realizowanych we współpracy z działem informatycznym.

Budujemy długotrwałe relacje, a z wieloma Klientami, którym oferujemy outsourcing IT, współpracujemy od początku istnienia firmy, czyli od 15 lat.

Outsourcing IT - zobacz jak działamy Zobacz szczegóły klikając na miniaturkę
Technologia – czyli czym się zajmujemy?
  • Systemy operacyjne: Microsoft Windows, Novell Netware, Linux, Unix
  • Bazy danych: Microsoft SQL, MySQL, PostgreSQL
  • Serwery pocztowe: Postfix, SendMail, MS Exchange
  • Serwery WWW: Apache, IIS
  • Aplikacje: PHP, Java, MSVisualStutio.NET
  • Aplikacje sieciowe: Open VPN, IPCop, pfSense, BackupPC
  • Aplikacje wspierające biznes: WF-MAG, Symfonia, CDN Optima, ACT!, InsERT, Płatnik
Obsługa informatyczna – czyli co robimy

Usuwanie awarii:

  • usuwanie awarii na miejscu u klienta
  • rozpoczęcie naprawy następuje nie później niż 4/8/12/24 godziny od zgłoszenia
  • usuwanie awarii przez Internet

HelpDesk

  • telefonicznie wsparcie dla użytkowników,
  • wsparcie przez Internet i zdalna pomoc,
  • rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników z komputerami i drukarkami,
  • pomoc użytkownikom w obsłudze komputerów i systemu Windows oraz bieżącej eksploatacji systemu np.: pomoc przy problemach z drukowaniem,
  • pomoc w ochronie skrzynek e-mail przed niechcianą pocztą tzw. Spamem,
  • pomoc przy zmianach stanowiska pracy, przenosinach komputerów,
  • instalacje dodatkowego sprzętu lub oprogramowania,
  • pomoc w użytkowaniu aplikacji.

Administracja systemami

  • optymalizacja działania i rekonfiguracja,
  • kontrola poprawności pracy,
  • rozwiązywanie problemów administracyjnych,
  • usuwanie błędów użytkowników,
  • kontrola spójności baz danych,
  • kontrola kopii bezpieczeństwa oraz archiwizacji danych.

Profilaktyka i konserwacje

  • kontrola zabezpieczenia systemu pod kątem zagrożeń włamań do systemów komputerowych, przeglądanie zdarzeń bezpieczeństwa systemu,
  • aktualizacje systemu,
  • kontrola zabezpieczenia systemu pod kątem zagrożeń wirusowych, usuwanie ewentualnych wirusów, uaktualnianie definicji wirusów,
  • przegląd poprawności działania systemu oraz testy, których celem jest zapobieganie potencjalnym awariom,
  • kontrola systemu pod kątem bezpieczeństwa zewnętrznego i wewnętrznego (skanowanie otwartych portów),
  • wykonanie przeglądu konserwacyjnego komputerów, drukarek, monitorów (czyszczenie obudowy, ekranu).

Doradztwo

  • audyt oprogramowania (podsumowanie/spis użytkowanego oprogramowania oraz posiadanych licencji),
  • inwentaryzacje sprzętu,
  • audyt bezpieczeństwa systemu informatycznego (projekt oraz plan archiwizacji danych, kontrola dostępu/włamań do sieci, kontrola dostępu do aplikacji),
  • doradztwo dotyczące rozwoju infrastruktury informatycznej w tym reprezentowanie Zleceniodawcy przed zewnętrznymi dostawcami technologii informatycznych.
Więcej informacji udzielają:

Bartek Domański
501 599 394, 22 843 20 51
bdomanski@komplus.pl

Bartosz Błądek
601 085 006, 22 843 20 51
bbladek@komplus.pl

Opis Obsługi informatycznej Firm - pobierz