Obsługa informatyczna

Co zyskujesz

Dzięki współpracy z KOMPLUS

 

  • skupiasz się na swojej działalności biznesowej
  • odpowiedzialność za IT przekazujesz specjalistom – 18 lat na rynku
  • zapewniamy Ci bezpieczeństwo Twoich danych i informacji

 

Obsługa informatyczna KOMPLUS to przede wszystkim dedykowany Techniczny Opiekun Klienta, który zna infrastrukturę informatyczną Twojej firmy, dlatego przy zgłoszeniu awarii, może skupić się na szybkim rozwiązaniu problemu, nie tracąc czasu na rozpoznawanie topologii sieci informatycznej i systemów operacyjnych wykorzystywanych w Twoim przedsiębiorstwie. Jest wspierany przez stabilny i doświadczony zespół specjalistów: administratorów i programistów. Outsourcing IT to kompleksowa obsługa informatyczna Twojej firmy.

Zobacz jak pracujemy

Zakres obsługi

Usuwanie awarii

 

  • Usuwanie awarii na miejscu u Klienta, z szybkim czasem reakcji
  • Zdalne usuwanie awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • Pośrednictwo w usuwaniu awarii innych dostawców mających wpływ na działanie systemu komputerowego np.: łącz internetowych

 

Helpdesk – wsparcie IT dla pracowników

 

  • Wsparcie pracowników w użytkowaniu komputerów w siedzibie Klienta
  • Wsparcie przez Internet i zdalna pomoc
  • Pomoc w ochronie skrzynek e-mail przed niechcianą pocztą tzw. Spamem
  • Pomoc przy zmianach stanowiska pracy, przenosinach komputerów
  • Instalacje dodatkowego sprzętu lub oprogramowania
  • Pomoc w użytkowaniu aplikacji
  • Przygotowywanie stanowisk pracy

 

Administracja serwerami i siecią

 

  • Monitoring pracy serwerów i sieci, w tym podłączenie pod system monitorujący (obecnie Zenoos)
  • Rozwiązywanie problemów oraz rekonfiguracje
  • Aktualizacje oprogramowania systemowego
  • Administracja serwerami w tym zakładanie nowych kont, przydzielanie uprawnień, rekonfiguracje

 

Backup danych

 

  • Wdrożenie wielopoziomowego backupu danych (poziom 1, poziom 2)
  • Monitoring backupu
  •  Systematyczne odtworzenia backupu
  • Projekt oraz plan archiwizacji danych

 

Bezpieczeństwo systemu

 

  • Kontrola zabezpieczeń systemu IT (firewall, access point)
  •  Kontrola poprawności pracy systemu antywirusowego
  • Kontrola systemu pod kątem bezpieczeństwa zewnętrznego (skanowanie portów)
  • Informowanie o zagrożeniach i wdrażanie procedur ochrony np.: ransomware

 

Rozwój systemu IT

 

  • Doradztwo dotyczące rozwoju systemu IT
  • Wsparcie w projektach wdrożeniowych nowych technologii np.: ERP/CRM
  • Planowanie rozwoju systemu IT
  • Reprezentowanie przed dostawcami zewnętrznymi np.: providerzy internetowi

Co nas wyróżnia

1.

Dedykowany opiekun

2.

Stałe wizyty

3.

System zgłoszeń serwisowych Helpdesk

4.

Wielopoziomowa kontrola backupów

5.

Wsparcie RODO

6.

Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania

7.

Wsparcie w projektach ERP/CRM

Partnerzy - obsługiwana technologia

Serwery: Dell, HP, Lenovo
Komputery/Laptopy: Dell, HP, Lenovo, Apple
Sieci: Cisco, Ubiquity
Wirtualizacja: VMWare, HyperV
Backup: Acronis, Xopero, QNAP, Synology, Veeam
Systemy operacyjne: Microsoft Windows, Linux, MacOS
Bazy danych: MS SQL, MySQL
Datacenter: OVH, ATMAN
Aplikacje wspierające biznes: Comarch Optima, WF MAG, Symfonia, Insert, Płatnik

Pracowaliśmy dla ...