Zarządzanie usterkami w nieruchomościach

Oprogramowanie do zarządzania działem serwisu dla deweloperów, spółdzielni mieszkaniowych i firm zarządzających nieruchomościami.


Aplikacja umożliwia raportowanie zgłoszeń Klientów związanych z awariami w budynkach lub wadami w mieszkaniach oraz sprawne zarządzanie naprawą.


Pozwala na zlecanie prac naprawczych, monitoring stanu realizacji prac po odbiorze mieszkań przez Klientów, oraz umożliwia raportowanie wykonywanych zleceń.


Funkcjonalności

  • baza zgłoszeń
  • baza nieruchomości
  • szybkie uzupełnianie zgłoszeń dzięki gotowym polom wyboru wg. wybranych kategorii np. lokalizacji, tematyki (elektryka, hydraulika), umiejscowienia (garaż, kuchnia)
  • możliwość dołączania załączników do zgłoszeń
  • przydział osoby odpowiedzialnej za realizację
  • nadawanie priorytetów zgłoszeniom
  • filtry wspomagające wyszukiwanie z różnych poziomów (lokalizacji usterki, fachowca realizującego naprawę, daty zgłoszenia itd.)
  • podkreślanie zgłoszeń przeterminowanych
  • raporty realizacji prac
  • archiwum spraw


Dodatkowe funkcjonalności

  • integracja aplikacji z formularzem zgłoszeniowym na stronie www dewelopera ( automatyczne dodawanie zgłoszeń do systemu po uzupełnieniu formularza)
  • możliwość integracji z systemem crm do obsługi Klienta

Przykładowe Ekrany


Oprogramowanie dla każdego Klienta przygotowujemy zgodnie z potrzebami przedsiębiorstwa. Aplikacje tworzone są z gotowych elementów a jeśli trzeba, uzupełniane o funkcjonalności przygotowane na indywidualne zamówienie.


Zobacz także: Rozwiązania dla Deweloperów